27-12-2014


Even geen foto's, 
maar een berichtje van mij....


Ik kijk terug op een zomer en najaar met geweldige fotoshoots! 
Hoe leuk en speciaal is het om familie-liefde-humor-gezelligheid 
vast te leggen!
Ik heb er enorm van genoten... 
Momenteel doe ik het wat rustiger aan en ben ik 
t/m maart 2015 met zwangerschapsverlof! 
{M'n camera zal wel benut worden denk ik :-)}

Alhoewel ik voorlopig dus even geen fotoshoots doe, 
kun je me wel mailen om eventueel alvast een datum 
te plannen vanaf april 2015. 
Het kan zijn dat ik niet erg vlot reageer 
(wanneer de kleine zich meld blijft een verrassing), 
maar ik blijf regelmatig m'n mail checken. 

Ik wil jullie bedanken voor de positieve en lieve reacties 
in het afgelopen jaar en de mogelijkheid 
verschillende van jullie vast te hebben mogen leggen....


Liefs, Heidi


Een bloemetje als dank... :-)